Ferie

Her ses Bakkegårdsskolens feriekalender, samt vejledning til anmodning ekstraordinær frihed.

Forældrene beder om ekstraordinær frihed til deres barn.

Ved anmodning om ekstraordinær frihed op til 5 dage, sender forældrene en besked i Aula til klasselæreren/-ne.

Ved anmodning om ekstraordinær frihed ud over 5 dage, sender forældrene en besked i Aula til modtageren ’Kontoret’ samt til elevens klasselærer/-e.

Det er forældrenes og elevens ansvar at holde sig ajour med skolearbejdet på Aula, i MinUdannelse m.m.
Lærerne er ikke forpligtede til at udarbejde særlige planer for eleverne. Det er forældrene, der
overtager undervisningspligten. I bedes læse 'Princip for fravær og fritagelse i undervisningen' under ’Fælles filer’ på Aula eller på
skolens hjemmeside.

Undlader forældrene at give besked om barnets fravær, vil det som udgangspunkt blive registeret som ulovligt fravær.

Ulovligt fravær gives også ved afslag på ekstraordinær frihed, hvor eleven ikke møder op i skolen de pågældende dage.

Feriekalender 2023-2024

Feriekalender 2022-2023