Indskrivning

0. - 9. klasse

Ønsker man plads på Bakkegårdsskolen, skal man rette henvendelse til skolens kontor. Vi vil herefter finde ud af, om vi har plads på den eller de årgange, som der ønskes plads på. Har vi plads, vil vi invitere jer til et møde med en repræsentant fra skolens ledelse. Når vi har lært hinanden lidt at kende, vil vi indhente oplysninger fra barnets tidligere skole og vi finder ud af om vi kan tilbyde en plads.

Kommende 0. klasse

Alle skolerne holder informationsmøder i november 2023, hvor I har mulighed for at danne jer et indtryk af den enkelte skole. Der er ikke tilmelding til møderne, og I er velkomne til at deltage i samtlige møder.

På Bakkegårdsskolen holder vi informationsmøde torsdag den 23. november 2023 kl. 17.00 - 18.30

Vigtige datoer

Mandag den 6. November 2023 Indskrivningen åbner kl. 08.00

Mandag den 8. Januar 2024 Indskrivningen lukkes kl. 23.59

Marts 2023 Alle forældre har modtaget brev om, hvor deres barn er optaget.

Indskrivning til kommende 0. klasse foregår gennem Skoleindskrivningen på rådhuset.

Når vi har fået tildelt alle de børn, som skal starte hos os efter sommerferien, vil vi danne de nye klasser og I vil blive inviteret til et åbent hus arrangement, hvor I kan møde de nye klassekammerater og lærere og pædagoger.

Få mere information om skolestart på Gentofte Kommunes hjemmeside.